رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

لرستان خبر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 269 واحد معدنی و صنایع معدنی لرستان از سوی معاونت وزیر صنعت، معدن و تجارت به بانک مرکزی برای دریافت تسهیلات معرفی شدند و 77 میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به این واحدها در نظر گرفته شده است.

به گزارش لرستان خبر، قدرت‌الله ولدی ظهر امروز در جمع فعالان اقتصادی لرستان اظهار کرد: اولویت کاری ما، تشکیل جلسات و بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی لرستان است که در این جلسات و بازدیدها، موانع و محدودیت های سرمایه گذاری در استان، شناسایی می شود.

 

وی افزود: این امر سبب می شود، با رفع مشکلات واحدهای در حال ساخت و پیگیری پیشرفت کاری آنها، این واحدها زودتر به چرخه تولید برسند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: هم اکنون متقاضیان دریافت مجوز، ظرف 8 ساعت می توانند مجوز خود را دریافت کنند، در حالی که در گذشته این امر، هفته‌ها و ماه‌ها به طول می انجامید.

 

وی تصریح کرد: 181 طرح نیمه تمام صنعتی در استان لرستان برای دریافت 200 میلیارد تومان سرمایه ثابت به بانک مرکزی معرفی شده است.

 

ولدی خاطر نشان کرد: در6 ماهه گذشته سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از نظر وصول مطالبات دولتی 20 درصد و در تجارت خارجی از لحاظ وزنی 29 درصد رشد داشته است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار کرد: 269 واحد معدنی و صنایع معدنی لرستان از سوی معاونت وزیر صنعت، معدن و تجارت به بانک مرکزی برای دریافت تسهیلات معرفی شدند و 77 میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به این واحدها در نظر گرفته شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات