رئیس کمیته امداد دورود:

لرستان خبر: رئیس کمیته امداد دورود گفت: یکی از اهداف کمیته امداد، توانمندسازی، خودکفایی و رساندن افراد زیرپوشش به خودباوری بوده که کمیته امداد در رسیدن به این هدف کارآمد عمل کرده است.

به گزارش لرستان خبر، اسدالله اسدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در دورود اظهار داشت: 195 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان دورود از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره مند شدند که 772 میلیون ریال از محل منابع امدادی و تخفیفات موسسه‌های آموزشی برای این طرح اختصاص پیدا کرده است.

 

وی ضمن تأکید بر ضرورت ارائه رایگان آموزش های فنی و حرفه ای برای مددجویان، افزود: برگزاری کلاس‌های خیاطی، آرایشگری، پرده‌دوزی، کیف و چرم، کامپیوتر و کلاس‌های ترویجی دامپروری از جمله اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد برای مجریان طرح‌های خودکفایی بوده است.

 

رئیس کمیته امداد دورود عنوان کرد: این امر نقش موثری در توانمندسازی و خودکفایی افراد تحت حمایت داشته و رونق اقتصادی افراد و تغییر وضعیت زندگی آنها را سبب شده است.

 

وی تصریح کرد: یکی از اهداف کمیته امداد، توانمندسازی، خودکفایی و رساندن افراد زیرپوشش به خودباوری بوده که کمیته امداد در رسیدن به این هدف کارآمد عمل کرده است.

 

اسدی خاطر نشان کرد: کمیته امداد از محدود نهادهایی است که استرس روحی روانی افراد را بررسی می کند و با برگزاری کلاس‌های مشاوره‌ای، آموزش‌های لازم و ایجاد شغل پایدار، افراد و خانوارهای تحت حمایت را به سوی خودکفایی و توانمندسازی یاری می دهد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب، وظیفه همه دستگاه‌هاست، کمیته امداد در جهت استحکام خانواده‌ها، آموزش و توانمندی خانواده‌ها را با نهادینه‌کردن فرهنگ کار و تلاش بین آنها سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات