معاون استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و جذب سرمایه‌گذار بر اساس مشی اعتدال و تدبیر از اهداف استاندار بوده و یکی از اهداف ما ایجاد و تقویت نشاط و امید در جامعه است.

به گزارش لرستان خبر، سید سعید شاهرخی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری، تولید شغل و ایجاد فرصت‌های جدید کاری بسیار سنگین بوده و نیاز به زیرساخت و نگاهی عمیق دارد، راهکارهای مهندس بازوند در این مسیر گره گشای استان است.

 

وی با اشاره به تمایل بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در لرستان، افزود: این امر با پیگیری های مستمر و تلاش های جدی استاندار لرستان، مسیری  بدون دغدغه را در استان برای سرمایه گذاران فراهم کرده است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: مهار بیکاری و ایجاد اشتغال با فعال کردن واحدهای تولیدی استان از جمله اولویت‌های مهندس بازوند است و ایشان با تلاش های خود فرصت‌سوزی‌ها را به فرصت‌سازی تبدیل کرده است.

 

وی ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و جذب سرمایه‌گذار بر اساس مشی اعتدال و تدبیر را از اهداف استاندار برشمرد و تصریح کرد: یکی از اهداف ما ایجاد و تقویت نشاط و امید در جامعه است.

 

شاهرخی بر پررنگ کردن حضور مردم تأکید و خاطر نشان کرد: واگذاری امور در همه بخش‌ها به مردم و صدور مجوز برای انجمن‌های مردم نهاد را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و می خواهیم احزاب رسمی شناسنامه‌دار، تشکل‌های دانشجویی و گروه‌های مختلف به میدان بیایند.

 

وی با اشاره به رضایت مردم از روند مذاکرات، بیان کرد: با وجود هجمه های بی رحمانه برخی فضاهای مجازی به دولت، مردم نسبت به به توافقات ژنو و ادامه مذاکرات راضی هستند.

 

معاون امنیتی سیاسی استاندار لرستان عنوان کرد: رشد اقتصادی و میل به سرمایهگذاری در کشور بهبود یافته و با وجود تحریمها تورم نصف شده است، که این نتیجه گفتمان منطقی با دنیاست.

 

وی تصریح کرد: با پرداختن به نقاط مثبت استان، دید خوبی برای استان ایجاد کنیم و فرهنگ پردازش نقاط مثبت در استان را پرورش دهیم و به جا و اندازه به نقاط منفی بپردازیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات