فرماندار شهرستان دورود:

لرستان خبر: فرماندار شهرستان دورود گفت: حقوق معوقه 15 ماهه کارگران رسمی و 12 ماهه کارگران پیمانی کارخانه فارسیت تا پایان سال پرداخت می شود.

به گزارش لرستان خبر، ماشاءالله نعمتی عصر امروز در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان دورود که منظور بررسی مشکلات کارخانه فارسیت دورود اظهار داشت: شرکت فارسیت دورود به دلیل بلوکه شدن مواد اولیه این کارخانه در گمرک و ممانعت سازمان محیط زیست از استفاده آزبست به عنوان مواد اولیه این کارخانه، حدود 2 سال و نیم با تعطیلی مواجه شد.

 

وی با اشاره به بازگشایی این کارخانه در اردیبهشت ماه، افزود: با تلاش همه مسئولان استانی و شهرستانی و مدیران این شرکت کارخانه فارسیت دورود مجدد فعالیت خود را آغاز و در طول مدت گذشته محصول زیادی را از نوع ورق تولید کرده است.

 

فرماندار دورود عنوان کرد: با توجه به عدم دریافت حقوق 15 ماهه کارگران رسمی و حقوق 12 ماهه کارگران پیمانی این کارخانه، شاهد اعتراض این کارگران به این وضعیت.بودیم.

 

وی به جلسه رفع مشکلات کارخانه فارسیت دورود که با حضور استاندار و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهرستانی برگزار شده بود، اشاره و تصریح کرد: با وجود نتایج رضایت بخش این جلسه، پرداخت 5 ماه حقوق کارگران به تصویب رسید و خوشبختانه محقق شد و قرار شد مابقی مطالبات آنها تا پایان سال پرداخت شود.

 

نعمتی خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت این کارخانه و شرایط بازار بنا بر اظهار مدیران شرکت، تعداد کارگران مشغول در کارخانه بیش از نیاز بوده و باید تعدیل نیرو صورت بگیرد که در این خصوص باید با عدالت و بررسی اقدام شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات