معاون استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: استاندار لرستان با درایت و تلاش این ظرفیت ها را احیاء کرده و استان در این زمینه سرعت بیشتری گرفته است.

به گزارش لرستان خبر، سیدسعید شاهرخی صبح امروز در جمع فرمانداران لرستان اظهار داشت: با توجه به بالا بوده مشکل اشتغال در مناطق روستایی، از این رو باید در جهت تولید ثروت و اشتغال در این مناطق اقدامات بهتری صورت گیرد.

 

وی افزود: برطرف کردن مشکلات معیشتی و اشتغال استان، اولویت اول استاندار لرستان است، چرا که ایشان با شناخت قبلی از مشکلات لرستان وارد حیطه تلاش برای رفع کمبودهای آن شده اند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: استان لرستان دارای ظرفیت و استعدادهای بسیاری است که عدم بهره وری از این ظرفیت ها در سال های گذشته سبب شده تا این استان رتبه اول بیکاری را در کشور داشته باشد.

 

وی با اشاره به احیای ظرفیت های استان در یک سال گذشته، تصریح کرد: استاندار لرستان با درایت و تلاش این ظرفیت ها را احیاء کرده و استان در این زمینه سرعت بیشتری گرفته است.

 

شاهرخی بر لزوم مشارکت روستاییان در امر توسعه روستاها تأکید و خاطر نشان کرد: امروز با وجود فراهم شدن زمینه توسعه، حضور جدی مردم و روستاییان در ایجاد اشتغال و توسعه ضروری است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات