با حضور 20 کشور اسلامی /

لرستان خبر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: همایش بزرگ معرفی فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری لرستان در نیمه اول دی ماه در خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش لرستان خبر، حسین سلاح‌ورزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش بزرگ معرفی فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری لرستان در نیمه اول دی ماه در خرم آباد برگزار می شود.

 

وی افزود: جهت شرکت در این همایش بیش از 50 نفر از تجار، سرمایه گذاران و مدیران شرکت های بزرگ از بیش از 20 کشور اسلامی در خرم آباد حضور می یابند.

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد عنوان کرد: برگزاری این همایش بزرگ با هدف معرفی ظرفیت های استان و تببین فرصت های سرمایه گذاری لرستان در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری و خدمات در جهت جذب این کشورها برای سرمایه گذاری در استان صورت می گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم همزمان با برگزاری همایش، موقعیت مناسب برای عرضه محصولات صادراتی لرستان در حوزه، محصولات کشاورزی، داروهای انسانی و دامی، مواد معدنی و سنگ های ساختمانی فراهم شود.

 

وی با اشاره به همکاری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و وزارت امور خارجه در اجرای این برنامه در استان، بیان کرد: این همایش با توجه به حمایت های همه جانبه استاندار لرستان و پیگیری های ایشان می تواند در پیشبرد اقتصاد و توسعه لرستان نقش به سزایی ایفا کند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات