رئیس اداره آبفار دورود:

لرستان خبر: رئیس اداره آب و فا ضلاب روستایی دورود گفت: با توجه به اینکه برخی روستاهای شهرستان با مشکل آب آشامیدنی مواجه بوده و با تانکر آب رسانی می شوند، با پیگیری های صورت گرفته در سال 94 مشکل آب آنها حل می شود.

به گزارش لرستان خبر، یوسف رازانی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی روستاهای شهرستان دورود با مشکل آب آشامیدنی مواجه هستند و با وجود بیش از 140 روستا در شهرستان، تنها 67 روستا از خدمات سازمان آبفار برخوردارند.

 

وی افزود: شرکت آبفار دورود 70 هزار نفر را تحت پوشش خود دارد که تعداد 13 هزار و 698 مشترک آب روستایی را شامل می شود.

 

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی دورود با اشاره به مشکلات آب رسانی به روستاها، عنوان کرد: نبود اعتبار کافی برای خدمت رسانی به تمامی روستاها، استفاده از انشعابات غیرمجاز، اتمام عمر مفید مخازن و شبکه های بزرگ و رعایت نکردن الگوی مصرف توسط مردم از جمله مهمترین موانع شرکت آبفار شهرستان در خدمت رسانی به مردم است.

 

وی ضمن تأکید بر رفع مشکل آب رسانی با تانکر به روستا، بیان کرد:  با وجود اینکه برخی روستاهای شهرستان در طول تابستان با تانکر آب رسانی می شوند، در فصل سرما با توجه به کاهش مصرف و بارندگی های اخیر، مشکل ندارند.

 

رازانی به رفع مشکل این روستاها در سال 94 اشاره و تصریح کرد:  با توجه به طرح های در حال انجام، جهت رفع مشکلات آب روستایی علاوه بر حفر چاه، اقدامات دیگری نظیر کف شکنی چاه های دستی و تعویض شبکه های قدیمی آبرسانی صورت گرفت است.

 

وی افزود: در حال حاضر پروژه های آب رسانی در روستاهای تنوردر، حشمت آباد سیلاخور و کاغه فعال  بوده و کار حفر هشت حلقه چاه عمیق و دستی، و پیگیری اجرای مجتمع های بزرگ در روستاهای حشمت آباد، اکبرآباد و بنم آباد در دست انجام است.



 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات