فرماندار خرم آباد:

لرستان خبر: فرماندار شهرستان خرم آباد گفت: در سه ماهه اخیر شش هزار و 717 مورد بازرسی در راستای پیشگیری با قاچاق کلا در لرستان صورت گرفته است.

به گزارش لرستان خبر، حبیب الله خجسته پور روز سه شنبه در چهارمین جلسه کمیته پیشگیری و ساماندهی اقتصادی قاچاق کالا در خرم آباد اظهار داشت: در سه ماهه اخیر شش هزار و 717 مورد بازرسی در راستای پیشگیری با قاچاق کلا در لرستان صورت گرفته که تاکنون 274 پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

 

وی به بازرسی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی اشاره کرد و افزود: در این حوزه پنج هزار و 558 مورد بازرسی به همراه 71 فقره تشکیل پرونده صورت گرفته است.

 

فرماندار خرم آباد عنوان کرد: در این راستا پنج هزار و 550 قلم لوازم آرایشی غیرقانونی کشف شده که این تعداد به ارزش بیش از 32 میلیون ریال جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

 

وی با اشاره به حوزه دخانیات، خاطر نشان کرد: یک هزار و 419 مورد بازرسی در این حوزه صورت گرفته و 280 هزار نخ سیگار به ارزش 250 میلیون ریال کشف و 203 پرونده تخلفاتی در این زمینه تشکیل شده است.

 

خجسته پور به داروهای نیروزا اشاره و تصریح کرد: مدیریت نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی باید بر اساس قانون، مراکز عرضه داروهای نیروزا و مکمل را پلمپ نماید چرا که این مراکز فاقد مجوز و یا پروانه کسب هستند.

 

وی بیان کرد: بخش عمده ای از این داروها در باشگاه های بدنسازی و توسط عوامل این باشگاه ها توزیع می شود که در این راستا، اداره ورزش و امور جوانان باید همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی انجام دهد.

 

فرماندار خرم آباد ضمن تأکید به جلوگیری از قطع درختان، افزود: ساکنین مناطق جنگی جهت تأمین سوخت خود در فصل سرما، درختان را قطع می کنند که شرکت پخش فرآورده های نفتی باید نسبت به تأمین سوخت این مناطق تدابیر لازم را عملی کند.
 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات