نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: جهت اجرای طرح گاوداری دو هزار رأسی در الیگودرز با ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در منطقه، تسهیلات لازم مصوب شده و مشکلی وجود ندارد.

به گزارش لرستان خبر، محمدتقی توکلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در الیگودرز اظهار داشت: انتخاب شهردار و سوال و استیضاح وی در حیطه عملکردی شورای شهر است که با وجود تلاش و زحمات شهردار سابق الیگودرز، اختلافات وی با شورای شهر حل نشده و وی استیضاح شد.

 

وی با اشاره به اینکه شرایط ایجاد شده به نفع مردم و شهر نبود، افزود: ما به شورای شهر هشدار دادیم که باید با شهردار جدید تعامل خوبی برقرار کنند، چرا که مردم شهردار سابق و اقدامات و توانایی های وی را باور داشتند، از این رو عدم سازش با شهردار جدید، جوابی برای مردم ندارد.

 

نماینده مردم الیگودرز در مجلس عنوان کرد: در حال حاضر مهندس یاراحمدی به عنوان شهردار جدید شهر الیگودرز توسط شورای اسلامی شهر انتخاب شده و با تأیید حکم وی، بزودی معارفه می شوند.

 

وی تصریح کرد: بر اساس ماده 180 قانون برنامه پنجم، چهار میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای مدیریت شهری الیگودرز به شهرداری اختصاص یافت که با جذب بخشی از این اعتبار توسط شهردار سابق، اقداماتی در راستای مدیریت شهری انجام شد.

 

توکلی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای پروژه های عمرانی در شهر امسال و سال آینده نظارت کافی صورت می گیرد و جهت تعامل با شهرداری نسبت به پروژه های ورودی شهر پیگیر می شوم چرا که در سال گذشته با وجود بودجه 12 میلیارد تومانی، هیچ گونه اقدام عمرانی انجام نشده است.

 

وی به طرح گاوداری دو هزار رأسی اشاره و بیان کرد: پس از کلنگ زنی این طرح در سفر ریاست جمهوری به استان، مطالعات طرح انجام شده و هیئت مدیره پروژه انتخاب شدند.

 

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: این پروژه با ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در منطقه، تسهیلات لازم برای اجرای آن مصوب شده و مشکلی وجود ندارد، 51 درصد سهام این پروژه را مؤسسه آتیه صبا و 49 درصد آن را صنایع شیر ایران به خود اختصاص دادند.

 

وی افزود: 85 پروژه در شهر شول آباد منطقه ززوماهرو اجرایی شده که آسفالت جاده این شهر از جمله آنهاست، جاده جدید در حال احداث، برف گیر نیست اما اجرای آن زمان بر بوده و در حال حاضر مقرر شده تا جاده فعلی آسفالت شود، که بخشی انجام شده و به دلیل شرایط نامناسب جوی فعلا مسدود است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات