رئیس اداره برق بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره برق بروجرد گفت: شهرستان بروجرد یکی از بدترین شهرستان های استان در زمینه پرداخت مطالبات شرکت برق است و روستاییان بروجرد 2 میلیارد تومان به اداره برق این شهرستان بدهکارند.

به گزارش لرستان خبر، محمدعلی خسروی عصر امروز در همایش دهیاران بخش مرکزی بروجرد، اظهار داشت: شهرستان بروجرد یکی از بدترین شهرستان های استان در زمینه پرداخت مطالبات شرکت برق است.

 

وی افزود: شرکت برق بروجرد در حد توان نسبت به ارائه خدمات مطلوب به روستاییان این شهرستان اقدام کرده است اما  روستاییان بروجرد 2 میلیارد تومان به اداره برق این شهرستان بدهکارند.

 

رئیس اداره برق بروجرد با اشاره به اجرای طرح کابل خودنگهدار در روستاهای شهرستان، عنوان کرد: در تمامی روستاهای بخش مرکزی بروجرد طرح کابل خودنگهدار اجرا شده است اما در دو روستای وزیرآباد و شیشه به زودی این طرح اجرا می شود.

 

وی با اشاره به ارائه خدمات بهینه در صورت پرداخت به موقع بهای برق مشترکان، تصریح کرد: در روستاهایی که بهای برق مصرفی خود را پرداخت کنند، چراغ برق مختص روستا نصب می شود.

 

خسروی بیان کرد: در روستاهایی هم که نسبت به پرداخت بدهی خود یا کاهش آن اقدام کنند، نصب چراغ برق برای معابر آنها انجام می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: وجود انشعابات غیرمجاز در روستا، بیش از همه روستاییان را متضرر می کند و روستاهای واقع در جاده اراک، انشعابات غیرمجاز کمتری نسبت به روستاهای دیگر دارند.

 

رئیس اداره برق بروجرد با اشاره به فرهنگ سازی دهیاران در پرداخت به موقع مطالبات و جلوگیری از انشعابات غیرمجاز گفت: روشنایی معابر روستاها تنها مشکل موجود است که در صورتی که مشترکان بدهکار نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند، این مشکل مرتفع می شود.

 

وی افزود: در سه سال گذشته هشت هزار چراغ روشنایی به برجرد اختصاص یافت که از این تعداد 6500 چراغ روشنایی در روستاهای مرکزی و اشترینان نصب شد.


 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات