صبح امروز/

لرستان خبر: صبح امروز همایش وحدت اسلام، تجارت و توسعه با حضور معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از تجار کشورهای اسلامی در خرم آباد آغاز شد.

به گزارش لرستان خبر، صبح امروز همایش وحدت اسلام، تجارت و توسعه با حضور معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از تجار کشورهای اسلامی در خرم آباد آغاز شد.

 

این همایش یک روزه با هدف معرفی فرصت های اقتصادی  و ظرفیت های استان لرستان به سرمایه گذاران جهان اسلام در سالن اجتماعات بانگ صادرات خرم آباد در حال برگزاری است.

 

برگزاری نمایشگاه دستاوردها و ظرفیت های لرستان در بخش های مختلف در کنار این همایش گنجانده شده و تجار کشورهای اسلامی، عصر امروز با بازدید از قلعه فلک الافلاک و اثار تاریخی و طبیعی استان، از نزدیک با لرستان آشنا می شوند.

 

در این همایش 50 نفر از تجار و بازرگانان 20 کشور اسلامی حضور دارند که با ظرفیت های لرستان در بخش های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری اشنا می شوند.

 

این همایش با همکاری وزارت امور خارجه و مذاکرات صورت گرفته با مجمع جهانی تقریب مذاهب و تلاش مدیران استانی برگزار شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات