معاون امور عمرانی استانداری لرستان:

لرستان خبر: معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: عزل و نصب ها و جا به جایی های مکرری که در سمت مدیریت شهری خرم آباد صورت گرفته نقطه مثبتی نبوده و این عدم ثبات در مدیریت خرم آباد سبب عقب افتادگی در حوزه عمرانی شهر شده است.

به گزارش لرستان خبر، محمداصلانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحث مدیریت شهری از مشکلات اصلی خرم آباد است که سبب وارد شدن آسیب های زیادی به بدنه شهر شده است.

 

وی افزود: شرایط به وجود آمده به سیمای شهر خدشه وارد کرده به طوری که نمایش این چهره به عنوان مرکز یک استان قابل قبول و در شأن مردم نیست.

 

معاون امور عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد: عزل و نصب ها و جا به جایی های مکرری که در سمت مدیریت شهری خرم آباد صورت گرفته نقطه مثبتی نبوده و این عدم ثبات در مدیریت خرم آباد سبب عقب افتادگی در حوزه عمرانی شهر شده است.

 

وی بیان کرد: حواشی ایجاد شده سبب بی توجهی و دوری از توسعه شهری شده و نارضایتی مردم شده است.

 

اصلانی با اشاره به معضل نخاله ها در خرم آباد، تصریح کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات شهر، عدم لایروبی رودخانه خرم آباد از سوی شهرداری است که وجود نخاله ها علاوه بر چشم اندازی نامناسب و دور از شأن، چهره زیبا و طبیعت بکر شهر را بر هم زده است.

 

وی خاطر نشان کرد: دستگاه های مربوطه باید در مدت یک هفته نسبت به لایروبی رودخانه، جمع آوری نخاله ها، پاکسازی و زیباسازی شهر اقدام کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات