مدیر شرکت گاز لرستان:

لرستان خبر: مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در 9 ماهه گذشته امسال کار گاز رسانی به 97 روستای استان به اتمام رسیده است و طرح گاز رسانی بیش از 180 روستای لرستان در حال انجام است.

به گزارش لرستان خبر، حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گاز رسانی به روستاهای استان یکی از اولویت های شرکت گاز لرستان در سال جاری بوده است.

 

وی افزود: در 9 ماهه گذشته امسال کار گاز رسانی به 97 روستای استان به اتمام رسیده است و طرح گاز رسانی بیش از 180 روستای لرستان در حال انجام است.

 

مدیرعامل شرکت گاز لرستان عنوان کرد: با پیگیری ها و خدمات ارائه شده توسط این شرکت تاکنون 517 روستای استان از اجرای طرح گاز رسانی بهره مند شده اند.

 

وی بیان کرد: با توجه به صعب العبور بودن شهر سپیددشت عملیات اجرای طرح گاز رسانی به این منطقه تا پایان سال تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

 

شمس خرم آبادی تصریح کرد: در راستای گز رسانی به 100 روستای دیگر استان، مراحل انتخاب پیمانکار، طراحی و مطالعات دان در دست بررسی است.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به فصل سرما و کاهش دما در روزهای اخیر، مصرف گاز در استان افزایش یافته است، از این رو از مشترکان گاز لرستان درخواست می شود در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

 

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: با توجه به مصرف میانگین روزانه هفت و نیم میلیون متر مکعب گاز در استان، ضروری است در مصرف بهینه این نعمت در استان صرفه جویی و همکاری شود.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات