امام جمعه نورآباد دلفان:

لرستان خبر: امام جمعه نورآباد دلفان گفت: با وجود معضل بیکاری در دلفان، هر ساله تعداد زیادی افراد غیر بومی در این شهرستان به استخدام پست های دولتی درآمده و پس از مدتی دلفان را ترک می کنند.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان اظهار داشت: با وجود معضل بیکاری در دلفان، هر ساله تعداد زیادی افراد غیر بومی در این شهرستان به استخدام پست های دولتی درآمده و پس از مدتی دلفان را ترک می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه این امر ظلمی در حق دلفان است، افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء آمادگی خود را برای ساخت نیروگاه در دلفان اعلام کرده است و امیدواریم با آغاز به کار عملیات اجرایی این طرح، از آمار بیکاری این شهرستان کاسته شود.

 

امام جمعه نورآباد ضمن تأکید بر تغییر تعرفه گاز دلفان به اقلیم یک عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرستان دلفان در منطقه ای سردسیری واقع شده و مصرف گاز در آن بالاست، از سویی مردم توان پرداخت بهای گاز را ندارند از این رو همکاری مسئولان در راستای تغییر اقلیم دو به یک را برای تعرفه گاز مصرفی در این شهرستان ضروری است.

 

باقری فرماندار دلفان در این نشست بیان کرد: شهرستان دلفان، جزء 10 شهرستان توسعه نیافته کشور قرار دارد و مقرر شده است در سال آینده از اعتبارات محرومیت زدایی برخوردار شود.

 

وی با اشاره به ساخت نیروگاه، تصریح کرد: امیدواریم کار ساخت نیروگاه دلفان هر چه سریعتر اغاز شود چرا که با به بهره برداری رسیدن این نیروگاه، مشکل بیکاری بسیاری از افراد در این شهرستان برطرف می شود.
 

فرماندار دلفان خاطر نشان کرد: در راستای رفع مشکل مجتمع 12 طبقه نورآباد باید شهرداری و شورای شهر تمام تلاش خود را به کار گیرند تا سرمایه گذاری شهرداری در این پروژه از بین نرود.
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • محمد

    یادمان باشدبومی بودن اولویت است نه محدودیت

  • ناشناس

    سالهاست که مر دم دلفان درد نیروی غیر بومی را می کشند ومدیران ارشد در این زمینه کاری نمی کنند

نظرات