مدیرکل کمیته امداد لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: در ابتدای امسال تاکنون بیش از 57 میلیارد و 814 میلیون و 449 هزار ریال خیرین به طرح ایتام اهدا کردند.

به گزارش لرستان خبر، ولی‌الله منتظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدای امسال تاکنون بیش از 57 میلیارد و 814 میلیون و 449 هزار ریال خیرین به طرح ایتام اهدا کردند.

 

وی افزود: در حال حاضر 18 هزار و 888 حامی نیکوکار سرپرستی هشت هزار و205 یتیم تحت حمایت کمیته امداد لرستان را بر عهده گرفته‌اند.

 

مدیر کل کمیته امداد لرستان عنوان کرد: افراد خیر در مناسبت‌های مختلف مانند شب قدر، مراجعه حضوری به کمیته امداد شهرستان‌ها و یا از طریق سایت اکرام ایتام کمیته امداد اقدام به سرپرستی ایتام تحت پوشش می‌کنند.

 

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، حفظ عزت‌نفس، رشد و تعالی ایتام و بهره مندی از الطاف خیران از جمله رویکرد های اصلی طره اکرام ایتام است.

 

منتظری تصریح کرد:  جمع‌آوری و توزیع کمک‌های خیران در بین ایتام، دادن اطلاعات فردی ایتام به حامی، تعاملات حامی و یتیم از طریق تماس تلفنی، مکاتبه و دیدار، نظارت و کنترل وجوه اهدایی و انتقال به حساب شخصی ایتام از جمله خدمات کمیته امداد در این طرح است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: تعامل یاورانه در رشد و تعالی ایتام، اثرگذاری مثبت، ، بازدید از خانواده‌های تحت پوشش طرح اکرام با محوریت ارتقاء شاخص‌های زندگی و معیشتی خانوار، ارائه گزارش مالی و وضعیت معیشتی و تحصیلی فرزندان اکرام از دیگر خدمات این نهاد است.   

 

مدیر کل کمیته امداد لرستان گفت: هدف اصلی از اجرای طرح اکرام ایتام تأمین مایحتاج اولیه کودکان یتیمی است که در اثر اتفاقاتی نظیر تصادفات، زلزله وبیماری، نان‌آور خانواده را از دست داده و در حال حاضر منبع مالی برای گذران زندگی ندارند.               

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات