مدیر‌کل محیط زیست لرستان:

لرستان خبر: مدیر کل محیط زیست لرستان گفت: با وجود ضرورت افزایش محیط‌‌بان در استان و تنوع زیست‌محیطی، تاکنون اعتباری برای جذب مورد نیاز نیرو در استان اختصاص پیدا نکرده است.

به گزارش لرستان خبر، مهرداد فتحی بیرانوند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد پاسگاه‌‌های محیط‌بانی در مناطق مختلف استان از اولویت‌های سازمان محیط زیست لرستان در راستای حمایت و حفاظت از محیط زیست تنوع زیستی در استان است.

 

وی افزود: هم اکنون تعداد پاسگاه‌های فعال محیط‌بانی استان 13 پاسگاه است که ساخت سه پاسگاه دیگر نیز در دست اجراست.

 

مدیر‌کل محیط زیست لرستان عنوان کرد: پاسگاه محیط‌بانی منطقه یافته راه‌اندازی شده و پاسگاه تالاب‌های پلدختر در حال ساخت است که پاسگاه یافته‌  یکی از عمده‌ترین زیستگاه‌های منطقه را تحت پوشش قرار داده است.

 

وی بیان کرد: محیط‌زیست لرستان به 460 نیروی محیط‌بان نیاز دارد و در صورت تأمین این تعداد نیرو لرستان به نرم استاندارد جهانی می‌رسد.

 

فتحی‌بیرانوند تصریح کرد: با این وجود لرستان در راستای حفظ و حراست بیشتر محیط زیست به 25 پاسگاه محیط بانی نیاز دارد و در صورتی که این اعتبار مورد نیاز برای این کار امسال تأمین شود، کار احداث این پاسگاه‌ها آغاز می شود.

 

وی خاطر‌نشان کرد: در شش ماه نخست امسال، چهر میلیارد و 300 میلیون ریال برای خرید تجهیزات زیست‌محیطی در استان هزینه شده است.

 

مدیر‌کل محیط زیست لرستان گفت: با وجود ضرورت افزایش محیط‌‌بان در استان و تنوع زیست‌محیطی، تاکنون اعتباری برای جذب مورد نیاز نیرو در استان اختصاص پیدا نکرده است.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات