مدیر‌عامل شرکت مخابرات لرستان:

لرستان خبر: مدیر‌عامل شرکت مخابرات لرستان گفت: در دهه فجر 216 طرح مخابراتی با اعتباری معادل 122 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش لرستان خبر، مسیب قبادیان صبح امروز  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از یک میلیون و 200 هزار تلفن همراه و 468 هزار مشترک تلفن ثابت از خدمات مخابراتی و ارتباطی لرستان استفاده می‌کنند.

 

وی افزود: امسال همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر 216 طرح مخابراتی در لرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

 

مدیر‌عامل شرکت مخابرات لرستان عنوان کرد: 49 طرح نصب و راه‌اندازی آنتن‌های تلفن همراه اول، 42 طرح ارتباطی تلفن همراه در قالب فاز شش در راستای ارتقاء و تقویت شبکه تلفن همراه در دهه فجر در لرستان به بهره‌برداری می‌رسند.

 

وی بیان کرد: سه طرح برق رسانی و تغذیه نیرو، 50 طرح نصب و راه اندازی شبکه کابل و فیبر نوری، 26 طرح توسعه ارتباطات راه دور در قالب سیستم های انتقال از جمله طرح‌های افتتاحی در دهه فجر هستند.

 

قبادیان تصریح کرد: در این دهه 11 طرح دیتا و و 35 طرح کافوی نوری جهت ارتباطات تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت نیز افتتاح می‌شوند.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی این طرح‌ها در مناطق مختلف روستای و شهری، خاطر‌نشان کرد: 122 میلیارد ریال برای راه‌اندازی و اجرای این طرح‌ها هزینه شده است که با حضور مسئولان استانی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات