فرماندار خرم‌آباد:

لرستان خبر: فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: در ایام دهه فجر 54 پروژه دیگر مربوط به دهیاری‌های شهرستان است که بیش از 14 هزار و 610 میلیون ریال به انها اختصاص یافته است.

به گزارش لرستان خبر، حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر اظهار داشت: 125 پروژه با اعتباری معادل 98 میلیارد تومان از سوی اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی در دهه فجر در خرم‌آباد افتتاح می‌شود.

 

وی افزود: 71 پروژه مربوط به دستگاه‌های اجرایی خرم‌آباد است که اعتباری معادل 965 هزار و 230 میلیون ریال برای اجرای آنها هزینه شده است.

 

فرماندار خرم‌آباد عنوان کرد: 54 پروژه دیگر مربوط به دهیاری‌های شهرستان است که بیش از 14 هزار و 610 میلیون ریال به انها اختصاص یافته است.

 

وی به این پروژه‌ها اشاره و تصریح کرد: اجرای طرح هادی، آب‌رسانی روستایی، گازرسانی روستایی از جمله طرح‌های مربوط به عمران روستایی و برخی پروژه‌ها مربوط به عمران شهری است.

 

خجسته‌پور بیان کرد: افزایش سرانه فضاهای آموزشی، امورحمایتی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و دهیاری‌ها، طرح‌های کشاورزی و دامپروری، منابع آب، تکمیل زیرساخت‌های صنعتی از دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی خاطر‌نشان کرد: 12 پروژه با اعتباری معادل 99 هزار و 400 میلیون ریال در زمینه افزایش سرانه فضاهای آموزشی، 9 پروژه با اعتباری معادل 21هزار و 240 میلیون ریال برای آب‌رسانی روستایی و عشایری و یک پروژه با هزینه اعتباری معادل 651 هزار و 200 میلیون ریال برای منابع آب به بهره‌برداری می‌رسد.

 

فرماندار خرم‌آباد گفت: سه پروژه با اعتباری معادل 5هزار و 650 میلیون ریال برای اجرای طرح هادی روستایی و‌ سه پروژه با هزینه اعتباری معادل 9هزار و 400 میلیون ریال در زمینه گازرسانی روستایی به بهره برداری می‌رسد.

 

وی افزود: در زمینه مسکن و امور حمایتی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) چهار پروژه با اعتباری معادل 18هزار و 65 میلیون ریال، در زمینه تکمیل زیرساخت‌های صنعتی چهار پروژه با هزینه اعتباری معادل 7 هزار و 488 میلیون ریال و کشاورزی و دامداری و منابع طبیعی 14 پروژه با هزینه اعتباری معادل 20 هزار و 942 میلیون ریال افتتاح می شود.
 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات