وزیر صنعت معدن و تجارت:

لرستان خبر: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با وجود زمان‌بر بودن احیای مجدد واحدهای صنعتی تعطیل شده، اما اقدامات و پیگیری‌هایی انجام شده است که به طور قطع به فعالیت دوباره این واحدها منجر می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، محمدرضا نعمت زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه سیم لاکی بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارخانه سیم لاکی بروجرد یکی از واحدهای صنعتی ارزشمند در لرستان است.

 

وی افزود: امیدواریم کارخانه سیم لاکی بروجرد به عنوان صادرکننده نمونه کشور در آینده‌ای نزدیک تبدیل شود.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: کارخانه سیم لاکی با داشتن فناوری بالا و ارزشمند می‌تواند نقش به‌سزایی را در اشتغال و تولید در منطقه ایفا کند.

 

وی با اشاره به متوقف بودن تولید واحدهای صنعتی در اواخر پارسال در لرستان، تصریح کرد: با پیگیری‌های استاندار لرستان و معاونان وی و نیز همکاری سیستم بانکی، احیای این واحدها در دستور کار قرار دارد.

 

نعمت‌زاده بیان کرد: با وجود زمان‌بر بودن احیای مجدد واحدهای صنعتی تعطیل شده، اما اقدامات و پیگیری‌هایی انجام شده است که به طور قطع به فعالیت دوباره این واحدها منجر می‌شود.

 

وی ضمن تأکید بر اهمیت ایجاد ارزش افزوده در کشور، خاطر‌نشان کرد: ارزش افزوده، ارزش محصولات کشاورزی و افزایش اشتغال و توسعه فناوری را به دنبال دارد.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با وجود خسارت‌های فراوانی که در سال‌های گذشته به صنعت کشور وارد شده است، آمارها نشان از بهبود وضعیت صنایع می‌دهند.

 

وی افزود:  ایران یکی از تولیدکنندگان مس در دنیا محسوب می‌شود و باید تولید محصولات میانی جایگزین صادرات خام مس شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات