فرماندار الیگودرز:

لرستان خبر: فرماندار الیگودرز گفت: 8 پروژه عمرانی و خدماتی به مناسبت دهه فجر با اعتباری معادل 15 میلیارد ریال در الیگودرز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش لرستان خبر، ولی‌الله میرزایی عصر امروز در مراسم افتتاح هشت پروژه عمرانی و خدماتی در الیگودرز اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

وی افزود: تعاونی صنایع شیلاتی با هدف انجام هوشمند بسته‌بندی آبزیان و تولید پودر ماهی با ظرفیت تولید سالانه 2 هزار و 500 تن، کارخانه تولید یخ با ظرفیت روزانه 500 قالب، کارگاه آموزشی تولید مبل و کارگاه آموزشی تولید جوجه از جمله این طرح‌هاست.

 

فرماندار الیگودرز عنوان کرد: با افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن این طرح‌ها، 50 فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.

 

وی با اشاره به طرح‌های مخابراتی، تصریح کرد: تعداد 19 طرح مخابراتی شامل اجرای شبکه کابل و فیبرنوری، کافوی نوری، تلفن همراه، انتقال برق، تغذیه، نوسازی و بازسازی مهمانسرا به بهره‌برداری رسید.
 

میرزایی خاطر‌نشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها مبلغ 8 میلیارد و 250 میلیون ریال هزینه شده است.
 

وی با اشاره به پروژه آب‌رسانی به شهرک‌های الیگودرز، بیان کرد: در چند سال گذشته شهرک‌های سنگ و صنعتی در راستای تأمین آب آشامیدنی با مشکل مواجه بودند که در این راستا با پیگیری‌های نماینده الیگودرز اعتبار پروژه تأمین آب این دو شهرک تأمین و امروز افتتاح شد.
 

فرماندار الیگودرز با اشاره به صرف هزینه 3 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه، افزود: این طرح ظرفیت 30 لیتر در ثانیه را از خروجی لوله‌ها دارا است و پس از انتقال به طول دو هزار و 350  متر به مخزن و سپس به شبکه متصل می‌شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات