مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت: شش طرح تعاونی در لرستان به بهره برداری رسید و اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها سه میلیارد و 900 میلیون تومان است.

به گزارش لرستان خبر، علی آشتاب عصر امروز در مراسم افتتاح شش طرح تولیدی و تعاونی در لرستان، اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها سه میلیارد و 500 میلیون تومان است.

 

وی افزود: با افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن این تعاونی‌ها 45 فرصت شغلی ایجاد شد و 46 نفر به عضویت تعاونی‌های استان درآمدند.

 

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان با اشاره به دیگر طرح‌های دهه فجر، عنوان کرد: با صرف اعتباری معادل 48 میلیارد تومان در بروجرد، یک هزار و 200 واحد مسکن‌مهر به متقاضیان تحویل داده شد.

 

وی با اشاره به فعالیت دفاتر کاریابی در استان، تصریح کرد: در نخستین روز دهه فجر دفتر کاریابی دوره چگنی به بهره برداری رسید و در حال حاضر 15 دفتر کاریابی در استان فعال هستند.

 

آشتاب خاطر‌نشان کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب در کارخانه صدر فولاد خرم آباد، تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه، کوهپیمایی خانوادگی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و برپایی ایستگاه صلواتی درمانگاه سیار با همکاری مدیریت درمان استان از برنامه های ویژه دهه فجر است.

 

یک واحد جایگاه سوخت، پرورش مرغ گوشتی، پرورش گاو شیری، تولید درب و پنجره دوجداره، تولید مواد شوینده و یک مجتمع شیلاتی از جمله شش طرح افتتاح شده در استان هستند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات