مدیر‌کل راه و شهرسازی لرستان:

لرستان خبر: مدیر‌کل راه و شهرسازی لرستان گفت: در همین راستا از سال 91 مقرر شد،275 کیلومتر از جاده‌های اصلی لرستان که 70 درصد جاده‌ها را شامل می‌شود، طی سه سال به صورت چهار خطه احداث شوند.

به گزارش لرستان خبر، شهرام ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: ما در لرستان به اندازه نیاز کار می‌کنیم نه به اندازه اعتباراتی که دریافت می‌کنیم، بنابراین با فعالیت‌هایی که انجام می شود نیاز به بودجه بیشتری است.

 

وی با اشاره به چهار خطه‌های لرستان افزود: چهار خطه‌های در دست اقدام در لرستان پروژه جاده خرم‌آباد کوهدشت به طول 70 کیلومتر، محور پلدختر خرم‌آباد به طول 26 کیلومتر هستند.

 

مدیر‌کل راه و شهرسازی لرستان عنوان کرد: در کنار محورهای اراک شازند که 36 کیلومتر آن در حوزه لرستان و الیگودرز به خمین نیز  16 کیلومتر آن در حوزه این استان است، شش قطعه دیگر که یک سوم آن تا پایان سال 93 و مابقی در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند، از جمله چهار خطه‌های استان بوده که توسط راه و شهرسازی لرستان در حال انجام هستند.

 

وی بیان کرد: در مجموع 300 میلیارد تومان برای چهار خطه کردن راه‌های استان مورد نیاز بوده که تاکنون راه و شهرسازی 180 میلیارد تومان بدهی دارد.
 

 

ملکی تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از زمینه‌های توسعه استان حوزه راه و حمل و نقل است از این رو در سال 91 اولویت کاری خود را  فراهم کردن شرایط توسعه استان قرار داده‌ایم.

 

وی خاطر‌نشان کرد: در همین راستا از سال 91 مقرر شد،275  کیلومتر از جاده‌های اصلی لرستان که 70 درصد جاده‌ها را شامل می‌شود، طی سه سال به صورت چهار خطه احداث شوند.

 

مدیر‌کل راه و شهرسازی لرستان گفت: در حال حاضر 124 کیلومتر راه در استان لرستان در حال چهار خطه شدن است و عملیات آن در حال انجام است.

 

وی افزود: نقطه قوت این پروژه‌های در حال انجام استفاده 100 درصدی از ظرفیت پیمانکاران بومی استان است و تاکنون با وجود بعضی محدودیت‌ها عملکرد قابل قبولی داشته‌ایم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات