با حضور استاندار لرستان/

لرستان خبر: امروز دو طرح صنعتی شامل شرکت تولید کننده تابلوی برق و واحد بسته بندی مواد غذایی با ایجاد 130 فرصت شغلی در بروجرد با حضور استاندار لرستان ره‌اندازی شد.

به گزارش لرستان خبر، ظهر امروز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر دو طرح صنعتی تولید کننده تابلوی برق و واحد بسته‌بندی مواد غذایی با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

مهدی شریف‌طبع، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد در آیین بهره‌برداری از این طرح ها اظهار داشت: در راستای اجرایی شدن و به بهره‌برداری رسیدن طرح‌ تولید تابلوی برق یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

وی افزود: سالانه دو هزار دستگاه تابلو فشار ضعیف و 150 دستگاه تابلو فشار متوسط در این شرکت تولید کننده تابلوی برق تولید می شود.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد عنوان کرد: با راه‌اندازی این شرکت 10 نفر از جویندکان کار در شهرستان بروجرد صاحب شغل شدند.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی واحد بسته‌بندی مواد غذایی، تصریح کرد: در جهت اجرا و افتتاح این واحد 10 میلیارد و 893 میلیون و 200 هزار تومان هزینه شده است.

 

شریف‌طبع با شاره به ظرفیت تولید این واحد، بیان کرد: ظرفیت تولید سالانه مواد غذایی بسته‌بندی شده این واحد 16 هزار و 350 تن مواد غذایی در سال است.
 

وی خاطر‌نشان کرد: راه‌اندازی واحد صنعتی بسته‌بندی مواد غذایی در بروجرد 120 فرصت شغلی را ایجاد کرده است.
 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات