با حضور قائم مقام اوقاف و امور خیریه کشور/

لرستان خبر: عصر امروز مجتمع مذهبی تجاری کوثر با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مسئولان استانی و شهرستانی در بروجرد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش لرستان خبر، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، عصر امروز مجتمع مذهبی تجاری کوثر با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مسئولان استانی و شهرستانی در بروجرد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

گودرزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد در این مراسم اظهار داشت: این مجتمع در شش طبقه احداث شده و شامل یک طبقه حسینیه، 40 باب مغازه و یک طبقه پارکینگ است.

 

وی افزود: در راستای ساخت و تجهیز این مجتمع 5 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد عنوان کرد: مجتمع تجاری مذهبی کوثر با مشارکت بخش خصوصی و اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد و در راستای عزم ملی و مدیریت جهادی و با دو نیت فرهنگی و اقتصادی احداث شده است.

 

وی تصریح کرد: انجام فعالیت های فرهنگی، درآمد زایی و توسعه موقوفات از جمله اهداف احداث این مجتمع است و با راه‌اندازی آن برای 40 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

 

گودرزی بیان کرد: از زمان کلنگ‌زنی این پروژه تا تکمیل شدن آن 10 ماه زمان صرف شده است که این پروژه امروز در خیابان شهدای بروجرد راه اندازی شد.



 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات