مسئول نوسازی مدارس بروجرد:

لرستان خبر: مسئول نمایندگی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بروجرد گفت: 136 کلاس درس در مدارس روستایی و شهری این شهرستان به سیستم گرمایشی شوفاز مجهز شدند.

به گزارش لرستان خبر، صبح امروز به مناسبت دهه فجر، طرح استاندردسازی سیستم گرمایشی 15 واحد آموزشی در بروجرد با حضور جمعی از مسئولان راه‌اندازی شد.

 

عیسی هاشمی، مسئول نمایندگی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بروجرد در این مراسم اظهار داشت: در راستای اجرا و راه‌اندازی این پروژه‌ها یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

وی با اشاره به آغاز به کار این پروژه‌ها از سال گذشته در بروجرد، افزود: 136 کلاس درس در مدارس روستایی و شهری این شهرستان به سیستم گرمایشی شوفاز مجهز شدند.

 

مسئول نمایندگی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بروجرد عنوان کرد: در سال گذشته 30 واحد آموزشی در این شهرستان از سیستم‌های گرمایشی استاندارد بهره‌مند شدند.

 

وی تصریح کرد: در این مدارس تاکنون از بخاری نفتی و گازی استفاده می شد که با تجهیز این مدارس، روند تجهیز دیگر واحدهای آموزشی تا سال آینده نیز ادمه دارد.

 

هاشمی خاطر‌نشان کرد: 30 درصد از این طرح‌ها در راستای تجهیز مدارس روستایی و 70 درصد مدارس شهری اجر شده است.

 

وی افزود: با توجه به خطرات بخاری‌های نفتی و گازی در مدارس، در صورت تأمین اعتبار تمام مدارس شهرستان بروجرد در سال‌های آینده به سیستم گرمایشی استاندارد تجهیز می شوند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات