نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: با توجه به اینکه در گذشته افراد غیربومی در مصاحبات استخدامی تأیید می‌شدند، در حالی که افراد بومی در آزمون کتبی پذیرفته شده بودند، امروز جلوی این نوع رابطه‌بازی گرقته شده است.

به گزارش لرستان خبر، محمدتقی توکلی شامگاه یکشنبه در جمع مردم این شهر اظهار داشت: هر مدیری نتواند و یا نخواهد خدمتگزار مردم باشد، برکنار می شود، چرا‌که موقعیت و مقام مسئولان بر اساس خون شهدا استوار شده است.

 

وی افزود: مدیران باید از جان و دل کار کنند و اگر مدیری کم‌کاری کند یا در مسئولیت محوله ناتوان باشد، با هماهنگی یا استاندار تعویض می‌شود، و این امر درباری مدیران کل استان نیز صدفق می کند.

 

نماینده مردم الیگودرز با اشاره به اینکه جلوی رابطه‌بازی در استخدامی‌ها گرفته شده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه در گذشته افراد غیربومی در مصاحبات استخدامی تأیید می‌شدند، در حالی که افراد بومی در آزمون کتبی پذیرفته شده بودند، امروز جلوی این نوع رابطه‌بازی گرقته شده است.

 

وی به مشکل اساسی بیکاری در شهرستان اشاره و بیان کرد: نبود زیرساخت مناسب، نبود بودجه و بعضا سوء‌مدیریت‌ها در گذشته دست به دست هم داده تا سرمایه‌گذاری به خوبی انجام نشده و بیکاری هر روز افزایش یابد، از این رو راه‌حل اساسی رفع ای مشکل، جذب سرمایه‌گذار و تقویت حضور او در شهرستان و استان است.

 

توکلی تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای آماده‌سازی بستر لازم در جذب سرمایه‌گذار نظیر برق رسانی، آب رسانی، گازرسانی و نصب امکانات مخابراتی با صرف اعتبارات کافی انجام شده است، در حالی که پیش از این زیرساخت‌های کافی در شهرک‌های صنعتی مهیا نبود.

 

وی خاطر‌نشان کرد: با وجود نقش مهم سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی در توسعه استان اما نباید از کشاورزی غافل ماند و اگر این دو در کنار هم باشند می توان شاهد رشد و توسعه شهرستان و استان و به دنبال آن کاهش آمار بیکاری باشیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات