ظهر امروز/

لرستان خبر: ظهر امروز و با حضور مسئولان، پروژه پرورش مرغ گوشتی 20 هزار قطعه‌ای در بروجرد به نمایندگی از 28 پروژه جهاد کشاورزی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش لرستان خبر، ظهر امروز و با حضور مسئولان، پروژه پرورش مرغ گوشتی 20 هزار قطعه‌ای در بروجرد به نمایندگی از 28 پروژه جهاد کشاورزی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
رضا امینی، رئیس جهاد کشاورزی بروجرد در این مراسم اظهار داشت: در راستای اجرایی شدن و افتتاح این پروژه اعتباری معادل 500 میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی افزود: 300 میلیون تومان از این اعتبار تخصیص یافته از محل صندوق سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی تأمین شده است.

 

رئیس جهاد کشاورزی بروجرد عنوان کرد: طرح پرورش مرغ گوشتی به نمایندگی از 28 پروژه جهاد کشاورزی این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

 

وی تصریح کرد: طرحهای آبیاری تحت فشار، احداث جایگاه دام، فاز دوم گلخانه، مزرعه پرورش ماهیان سردآبی قزل‌آلا و طرحهای برقی کردن چاههای کشاورزی از جمله مهمترین طرح‌های در نظر گرفته شده برای افتتاح در دهه مبارک فجر هستند.

 

امینی بیان کرد: در راستای عملیاتی شدن و افتتاح این 28 پروژه اعتباری معادل یک میلیارد و 420 میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: با به بهره‌برداری رسیدن این طرح‌ها زمینه اشتغال 36 نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

 

رئیس جهاد کشاورزی بروجرد گفت: یک میلیارد و 120 میلیون تومان تسهیلات بانکی از محل صندوق توسعه ملی و توسعه بخش کشاورزی و در قالب تسهیلات کم بهره در راستای راه‌اندازی این طرح‌ها اختصاص یافته است.

 

وی ضمن اشاره به اجرای طرح عمرانی کانال‌کشی با اعتباری معادل 34 میلیون تومان، افزود: 58 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض برای راه‌اندازی طرحهای آبیاری تحت فشار پرداخت شده است.
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات