مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز ایران:

لرستان خبر: مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز ایران گفت: 5 هزار واحد تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد، این در حالی است که از مجموع 30 هزار واحد در کشور، 15 هزار واحد تکمیل شده است.

به گزارش لرستان خبر، کیومرث سلگی عصر امروز در جلسه تشکیل مجمع خیران مسکن‌ساز بروجرد، اظهار داشت: در دهه فجر امسال چندین واحد مسکن در استان‌های مختلف کشور افتتاح شد.

 

وی افزود: پنج هزار واحد تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد، این در حالی است که از مجموع 30 هزار واحد در کشور، 15 هزار واحد تکمیل شده است.

 

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز ایران با اشاره به اینکه 230 پروژه در کشور آغاز شده‌اند، عنوان کرد: در ایام دهه فجر امسال پروژههای 432 واحدی اشتهارد کرج و 42 واحدی ملکان آذربایجان شرقی از جمله پروژه هایی بودند که به بهره‌برداری رسیدند.

 

وی تصریح کرد: پروژههای 400 واحدی‌ ساری، 100 واحدی کاشان، 150 واحدی زنجان،  405 واحدی بوشهر و 205 واحدی سمنان از جمله هشت پروژه بزرگی هستند، که تا پایان سال تکمیل می شوند.

 

سلگی با اشاره به ساخت مسکن معلولان، بیان کرد: مقرر شده تا نزدیک به 10 هزار واحد مسکن ویژه معلولان توسط خیران مسکن‌ساز در کشور احداث شود که این اقدام خوبی بوده که در کشور آغاز شده است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: با توجه به ظرفیت شهرستان بروجرد در این حوزه، این شهرستان با فعالیت خود می تواند به رقیبی برای استان‌های دیگر تبدیل شود.

 

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز ایران ضمن توصیه‌ای به انجمن خیران مسکن‌ساز بروجرد، گفت: خیران می‌توانند از تجربه استان‌های دیگر استفاده کنند و به جای انجام پروژه‌های متمرکز و کلان و شهری، پروژه‌هایی با پراکندگی مناسب و در مناطق روستایی را به نتیجه برسانند.

 

وی افزود: استان لرستان ا وجود اقدامات خوبی که انجام شده است، اما از میانگین کشوری فاصله دارد و با تشکیل انجمن خیران مدرسه ساز بروجرد، رقابت سالمی در استان ایجاد شده که همه شهرستان‌ها از آن بهره‌مند می‌شوند.



 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات