نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: فاز نخست مجتمع کشت و صنعت لرستان که نزدیک 20 سال تعطیل بوده است، در اسفندماه امسال احیا و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش لرستان خبر، ابراهیم آقا محمدی شامگاه جمعه در بازدید از مجتمع کشت و صنعت لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاز نخست مجتمع کشت و صنعت لرستان که نزدیک 20 سال تعطیل بوده است، در اسفندماه امسال احیا و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با اشاره به اینکه پروژه کشت و صنعت یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان محسوب می‌شود، افزود: با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده در راستای احیای دوباره این واحد تعطیل‌شده، در آینده می‌توان شاهد پیشرفت آن باشیم.

 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس عنوان کرد: پرورش یک هزار و 500 دام و کشت 80 هکتار باغ ازجمله بخش‌های احیاشده در فاز نخست این واحد صنعتی است.

 

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری برای این پروژه از طریق مزایده مشخص‌شده و پس از انتخاب سرمایه‌گذار و پیمانکار برای پروژه عملیات اجرایی آن آغازشده و تا‌کنون پیشرفت‌های خوبی داشته است.

 

آقا محمدی با اشاره به دیگر فازهای این پروژه، بیان کرد: فاز دوم این واحد صنعتی شامل پرورش 10 هزار رأس گوساله و 30 هزار گوسفند است که عملیات احیایان سال آینده آغاز می‌شود.

 

وی به فاز سوم اشاره و خاطر‌نشان کرد: فاز سوم شامل ساخت کارخانه‌های جانبی مرتبط با این مجتمع است که در راستای بهره‌وری از پوست، گوشت و سایر فرآورده‌های این مجتمع، احیا می‌شود.

 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس ضمن تأکید بر اینکه این پروژه می‌تواند گامی مؤثر در کاهش بیکاری است، گفت: انتظار داریم با بهره‌برداری از این 3 فاز بتوان برای 15 تا 20 هزار نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرد.
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات