رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

لرستان خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در سال آینده 30 خانه بهداشت در لرستان به بهره‌بردای می‌رسد و در راستای خدمات رسانی درمانی و بداشتی به روستاییان مؤثر است.

به گزارش لرستان خبر، عصر امروز همزمان با افتتاح یک هزار خانه بهداشت در کشور، دو خانه بهداشت در دورود  با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امام جمعه دورود، فرماندار و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

 

کوروش ساکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای کاغه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این خانه بهداشت توسط شبکه بهداشت و درمان دورود و همکاری مجمع خیران سلامت احداث شده است.

 

وی افزود: امروز همزمان با سراسر کشور چند خانه بهداشت در لرستان راه‌اندازی می شوند که خانه بهداشت کاغه با ارائه خدمات بهداشتی درمانی به روستایان یکی از این پروژه‌هاست.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: مجمع خیران سلامت چند سال پیش در شهرستان‌های بروجرد، خرم‌آباد و دورود تشکیل شده و فعالیت های خوبی در این مدت داشته است.

 

وی بیان کرد: در سال آینده 30 خانه بهداشت در لرستان به بهره‌بردای می‌رسد و در راستای خدمات رسانی درمانی و بداشتی به روستاییان مؤثر است.

 

ساکی تصریح کرد: در استان‌هایی که خیرین در این حوزه ورود کرده‌اند، شاهد کارهای بزرگی در ارائه بهتر خدمات درمانی به مردم هستیم.

 

محسن قیطاسوند، رئیس شبکه بهداشت دورود در مراسم افتتاح خانه بهداشت کاغه گفت: خانه بهداشت کاغه در مساحت 100 متر مربع احداث و 55 میلیون تومان اعتبار برای آن هزینه شده است.

 

وی با اشاره به خانه بهداشت روستای ناصرالدین، افزود: این پایگاه با تحت پوشش قرار دادن بیش از 14 هزار نفر در مساحتی بیش از 80 متر مربع و با اعتباری معادل 22 میلیون تومان راه‌اندازی شد.

 

رئیس شبکه بهداشت دورود بیان کرد: تمام خدمات بهداشتی برابر برنامه‌های کشوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این مراکز ارائه می‌شود.
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات