فرماندار پلدختر:

لرستان خبر: فرماندار پلدختر گفت: شناساندن ابنیه تاریخی و تفرجگاه‌های بی‌نظیر و ارائه محصولات و صنایع دستی پلدختر می‌تواند در راستای اقتصاد شهرستان مؤثر باشد.

به گزارش لرستان خبر، قدرت‌الله ترابی‌نژاد عصر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان پلدختر اظهار داشت: پلدختر پل ارتباطی بین اقلیم‌ها و فرهنگ‌ها مختلف است و باید در راستای شناسایی این شهرستان به گردشگران تلاش کرد.

 

وی افزود: شناساندن ابنیه تاریخی و تفرجگاه‌های بی‌نظیر و ارائه محصولات و صنایع دستی پلدختر می‌تواند در راستای اقتصاد شهرستان مؤثر باشد.

 

فرماندار پلدختر عنوان کرد: شهرستان پلدختر دارای ظرفیت های بی‌نظیری در کشور است، از این رو باید تمام امکانات و ظرفیت‌های شهرستان شناسایی و نقشه گردشگری تدوین شود.

 

وی تصریح کرد: شهرستان پلدختر به دلیل دارابودن آثار تاریخی و تفرجگاه‌های بکر طبیعی مورد توجه گردشگران و مهمانان نوروزی است، بنابراین برای پذیرایی از مسافران نوروزی باید خدمات بهتری پیش‌بینی کرد.

 

ترابی‌نژاد بیان کرد: مردم و مسئولان باید در راستای ارائه خدمات و عرضه فرهنگ پلدختر به میهمانان نوروزی تلاش کنند و تنها برنامه‌ریزی کافی نیست.

 

وی خاطر‌نشان کرد: به این دلیل که پلدختر در مسیر عبور مسافران کشوری قرار دارد، شناساندن فرهنگ پلدختر به گردشگران در اقتصاد و فرهنگ این منطقه بسیار تأثیرگذار است.

 

فرماندار پلدختر گفت: در راستای ثبت دیدگاه و خاطره‌ای خوب از این شهرستان در اذهان مسافران نوروزی، باید پارک‌ها، بوستان‌ها و معابر شهری برای استقبال از گردشگران با هماهنگی آماده شود.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات