معاون وزیر راه و شهرسازی:

لرستان خبر: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان امسال 28 بیمارستان در کشور به بهره‌برداری می‌رسد که اعتباری معادل 500 میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

به گزارش لرستان خبر، محمدجعفر علیزاده شامگاه یکشنبه در بازدید از پروژه بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان دورود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در گذشته این پروژه به دلیل مشکلات مالی متوقف بود که با پیگیری های انجام شده روند اجرایی آن از سر گرفته شد.

 

وی با اشاره به اینکه احداث بخش‌های اورژانس با 18 تخت، درمانگاه و تصویربرداری از جمله برنامه‌های این بیمارستان است، افزود: این بیمارستان شامل بخش‌های تخصصی و کلینیک‌های فوق‌تخصصی، بخش مراقبت‌های ویژه، زنان و زایمان، اورژانس، داخلی، کودکان و نوزادان و جراحی است.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: این بیمارستان که به عنوان یک بیمارستان جنرال در دست ساخت است دارای 9 اتاق عمل شامل دو اتاق زایمان و زنان، شش اتاق اصلی و یک اتاق سرپایی اورژانس است.

 

وی تصریح کرد: این پروژه در شش طبقه و با 14 هزار مترمربع ساخته می‌شود که برای آن 206 تخت در نظر گرفته شده است.

 

علیزاده بیان کرد: برای بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان 34 تخت پیش‌بینی شده است، چرا‌که شهرستان دورود در مسیر راه اصلی کشور و تردد قرار گرفته است، افزایش امکانات در این بخش لازم به نظر می‌رسد.

 

وی خاطر‌نشان کرد: در حال حاضر در سطح استان لرستان پنج بیمارستان بزرگ در دست ساخت است که یکی از این بیمارستان‌ها در شهرستان دورود قرار دارد.

 

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی گفت: امسال بلافاصله پس از تزریق دو میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره 22 قانون بودجه، عملیات اجرایی پروژه متوقف شده بیمارستان دورود راه اندازی شد.

 

وی افزود: با توجه به نیاز 50 میلیارد تومانی برای تکمیل این بیمارستان، پیگیر هستیم تا در سال مالی 94 اسکلت این پروژه به اتمام برسد.

 

علیزاده بیان کرد: تا پایان امسال 28 بیمارستان در کشور به بهره‌برداری می‌رسد که اعتباری معادل 500 میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات