رئیس کمیته امداد الیگودرز:

لرستان خبر: رئیس کمیته امداد شهرستان الیگودرز گفت: بیش از 143 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد الیگودرز کمک شده است.

به گزارش لرستان خبر، علیرضا حاجیعلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در الیگودرز اظهار داشت: بیش از 143 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد الیگودرز کمک شده است.

 

وی افزود: این میزان کمک در 9 ماهه گذشته و به عنوان کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان و دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شده است.

 

رئیس کمیته امداد الیگودرز با اشاره به خدمات تربیتی و پرورشی این نهاد، عنوان کرد: کلاس‌های آشنایی با مسائل دینی، احکام روخوانی، تفسیر و حفظ قرآن سیره عملی و اخلاق امامان و معصومان، احترام به پدر و مادر، انتخاب دوست از جمله کلاس‌های برگزار شده توسط کانون فرهنگی تربیتی پیروان ولایت است که زیر نظر کمیته امداد به مددجویان خدمت‌رسانی می‌کند.

 

وی به اعزام 130 سالمند به مشهد مقدس اشاره و تصریح کرد: برگزاری اردوهای تفریحی زیارتی در تابستان امسال برای دانش‌آموزان، دانشجویان و مادران سرپرست خانوار و 80 نفر دختر به همراه مادرانشان از دیگر برنامه های اجرا شده توسط این نهاد است.

 

حاجیعلی خاطر‌نشان کرد: 340 نفر دانشجو در مقاطع دانشگاهی شامل 117 نفردانشجوی دانشگاه آزاد و دانشکده پرستای و حوزه علمیه و 890 دانش آموز تحت حمایت خدمات کمیته امداد قرار دارند.

 

وی بیان کرد: امسال برنامه‌های فرهنگی، فکری، گسترش شبکه نیکوکاری، استحکام بنیان خانواده و سبک مدیریت جهادی را در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات