معاون وزیر راه و شهرسازی:

لرستان خبر: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در صورت تخصیص اعتبارات موردنیاز انتظار داریم بیمارستان آیت‌الله بروجردی تا پایان سال 94 راه‌اندازی شود.

به گزارش لرستان خبر، محمدجعفر علیزاده ظهر امروز در بازدید از روند احداث بیمارستان آیت‌الله بروجردی این شهرستان اظهار داشت: بیمارستان‌های این شهرستان جوابگوی نیازهای منطقه نیست از این رو احداث این بیمارستان امری ضروری و مؤثر است.

 

وی افزود: بیمارستان آیت‌الله بروجردی در مراحلی اجرایی و عملیاتی 57 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: این بیمارستان شامل کلینیک فوق تخصصی در بخشهای قلب و چشم، بخش مراقبتهای ویژه با 33 تخت، اورژانس، درمانگاه، تصویربرداری است.

 

وی تصریح کرد: از دیگر بخش‌های این بیمارستان، هشت اتاق عمل، پنج اتاق عمل اصلی، 11 تخت همودیالیز، یک اتاق عمل اورژانس و دو اتاق عمل زنان و زایمان است.

 

علیزاده با اشاره به اینکه این بیمارستان یک بیمارستان جنرال عمومی است، بیان کرد: این مرکز درمانی دارای امکانات و تجهیزات به‌روز دنیا و بخش‌های مختلفی نظیر بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان است.

 

وی ضمن تأکید بر اینکه بیمارستان آیت‌الله بروجردی، یکی از مراکز درمانی مهم محسوب می شود، خاطر‌نشان کرد: با توجه به امکانان در نظر گرفته شده برای این بیمارستان، می‌تواند نقش مهمی در جهت ارتقاء زیرساخت‌های فیزیکی بهداشت در منطقه داشته باشد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این بیمارستان در زیربنایی بیش از 20 هزار متر مربع و در شش طبقه ساخته می شود که برای ساخت آن شش میلیار تومان هزینه شده است.

 

وی افزود: در صورت تخصیص اعتبارات موردنیاز انتظار داریم این مرکز درمانی تا پایان سال 94 راه‌اندازی شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات