رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: بیش از 21 هزار شامپوی تقلبی در بروجرد کشف شد که به صورت زیرزمینی ساخته می شدند و تأیید بهداشتی نداشتند.

 به گزارش لرستان خبر، محمد‌مهدی شریف‌طبع ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 21 هزار شامپوی تقلبی در بروجرد کشف شد.

 

وی افزود: در سه هفته اخیر بنا بر ارسال گزارش‌هایی از سوی شهروندان بروجردی مبنی بر عرضه و فروش شامپوهای تقلبی با نشان شرکت داروگر، موضوع و بررسی در دستور کار قرار گرفت.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد عنوان کرد: این موضوع با پیگیری واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن بروجرد و تحقیقیات گسترده از سوی نماینده شرکت داروگر در بروجرد مورد تأیید قرار گرفت.

 

وی به همکاری نمایندگان غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان بروجرد در بررسی این موضوع اشاره و تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده در تاریخ دو اسفند امسال تعداد زیادی شامپوی تقلبی کشف شد.

 

شریف‌طبع بیان کرد: در این راستا بیش از 21 هزار و 782 عدد شامپوی تقلبی در بروجرد که به صورت غیرمجاز در یک زیرزمین تولید می شد، کشف شد.

 

وی ارزش شامپوهای تقلبی را 27 میلیون و 96 هزار تومان عنوان و خاطر نشان کرد: این اقلام تقلبی که با قیمتی ارزان‌تر از قیمت بازار عرضه می شدند، سبب واردآمدن ضربه به تولیدکننده شده و جهت سیر مراحل قانونی به انبار شبکه بهداشت و درمان بروجرد تحویل شد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: مواد تشکیل دهنده آنها به دلیل اینکه مورد تأیید مراجع بهداشتی نبوده است، نامشخص بوده و استفاده از آنها مورد اعتبار نیست.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • احمدی

    حتی ریکا تقلبی نیز به بازار عرضه شده است ریکا تقلبی مایع داخل آن صورتی است در صورتی که ریکا اصل زرد خیلی کم رنگ است

نظرات