معاون فرمانداری بروجرد:

لرستان خبر: معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای گردشگری و خدمت به توریسم ایجاد شود.

به گزارش لرستان خبر، محمد کیانی عصر امروز در ستاد هماهنگی خدمات سفر در بروجرد اظهار داشت: ستاد هماهنگی خدمات سفر در راستای افزایش کمیت و ارتقاء کیفیت، اشاعه بیش از پیش فرهنگ گردشگری و برنامه‌ریزی برای توزیع سفر تلاش می کند.

 

وی افزود: در گذشته یکی از کاستی‌های این ستاد، نبود مصوبه از سوی دولت بود و همین امر سبب می شد که این امر وجاهت قانونی نداشته و موقتی باشد.

 

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد عنوان کرد: طبق چارچوبی جدید دولت ستاد هماهنگی خدمات سفر را تشکیل داد که در این ستاد 10 دستگاه اجرایی عضویت دارند، بنابراین تمامی دستگاه‌ها باید در راستای تمرکز و استفاده از امکانات و خدمات دستگاههای مرتبط همکاری کنند.

 

وی با اشاره به تلاش برای معرفی مقاصد جدید به گردشگران و توزیع عادلانه سفر و توجه بیشتر به مناطق کمتر شناخته شده، تصریح کرد: بر این اساس تمامی دستگاه های اجرایی باید نسبت به صنعت توریسم و تقویت گردشگری توجه ویژه ای داشته باشند.

 

کیانی به صنعت گردشگری به عنوان صنعتی پیشی‌رو اشاره و بیان کرد: باید زیرساخت‌های لازم برای گردشگری و خدمت به توریسم ایجاد شود.
 

وی خاطر‌نشان کرد: این ستاد از 25 اسفند امسال تا فروردین سال 94 فعالیت می‌کند.

 

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: در راستای خدمت مطلوب‌تر در گردشگری باید ساماندهی در مبلمان و فضای شهری، ساماندهی نمایشگاهها، جشنوارهها و ویژه‌برنامهها، احیاء درمانگاههای شبانه‌روزی دولتی و خصوصی، ساماندهی و فعال کردن جایگاههای سوخت‌رسانی و ساماندهی ظرفیت اسکان انجام شود.

 

وی افزود: ساماندهی بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌ها، آماده‌سازی اماکن گردشگری، تاریخی، فرهنگی، موزهها، امکان طبیعی، ورزشی، مذهبی، پذیرایی و اقامتی، برپایی ایستگاههای صلواتی و پذیرایی از مسافران و گردشگران به خصوص در ورودی شهر از اقدامات ضروری است که باید انجام شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات