مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان گفت:‌ با توجه به اینکه 9 پایانه مسافربری در لرستان وجود دارد، شهرداری کار بهسازی و رنگآمیزی آنها را بر عهده گرفته است.

به گزارش لرستان خبر، حسن رحمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه 9 پایانه مسافربری در لرستان وجود دارد، شهرداری کار بهسازی و رنگآمیزی آنها را بر عهده گرفته است.

 

وی افزود: 75 شرکت حمل و نقل در استان موجود است که تمامی آنها موظف هستند نسبت به رفع عیوب و نقصهای فنی خود اقدام کنند.

 

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان به نوسازی ناوگان مینیبوسرانی بعد از ایام تعطیلات اشاره و عنوان کرد: یک هزار و 419 مینی‌بوس در استان لرستان وجود دارد که از شرایط مطلوبی برخوردار نیستند، علاوه بر این 852 سواری مسافربری سال آینده نوسازی می شوند.

 

وی تصریح کرد: در ایام نوروز دو هزار و 588 دستگاه وسیله نقیله آماده خدمترسانی و جا به جایی مسافران است و در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شده تا شاهد مشکلی در این ایام نباشیم.

 

رحمانی بیان کرد: کار نگهداری و آمادهسازی پاسگاه پلیسراه در استان بر عهده شرکت حمل و نقل است که در ایا تعطیلات نوروز در راستای خدمترسانی به مسافران، هلال‌احمر، اورژانس، پلیس و امداد خودروها در سطح محورهای اصلی استان همکاری لازم را دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: بازرسان به منظور نظارت بهتر بر شرکتهای مسافربری لرستان از نزدیک به این شرکتها رفته و بازرسیهای لازم را انجام دادند.

 

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان گفت: نصب دوربین در برخی محورهای استان و اعزام گشتهای نامحسوس در محورهای لرستان از دیگر برنامههای پیشبینی شده برای ایام تعطیلات نوروز در استان است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات