فرماندار پلدختر:

لرستان خبر: فرماندار پلدختر گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، مدیران دستگاه‌های اجرایی از امکانات و ظرفیت‌ها استفاده بهینه را داشته باشند.

به گزارش لرستان خبر، قدرت‌الله ترابی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای این شهرستان اظهار داشت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، مدیران دستگاه‌های اجرایی از امکانات و ظرفیت‌ها استفاده بهینه را داشته باشند.

 

وی افزود: مدیران اجرایی با برنامه‌ریزی و تلاش و جدیت در کار، اعتبارات عمرانی را برای عملیاتی کردن پروژه‌ها به کار گیرند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

 

فرماندار پلدختر به بحث اشتغال اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه بخش دولتی در امر استخدام محدودیت دارد و از سویی ما از برنامه سند اشتغال عقب هستیم، باید مسئولان امر در راستای حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در این بخش تلاش کنند.

 

وی به کوچ عشایر در فصل بهار اشاره و تصریح کرد: با توجه به عبور عشایر کوچ‌رو در فصل بهار از سطح شهر، امور عشایر وظیفه دارد که از تخریب مزارع، مراتع و درختان ناشی از عبور عشایر و دام‌های آنها از مسیر جلوگیری و در رابطه با این موضوع تدابیر لازم را چاره‌اندیشی کند.

 

ترابی‌نژاد ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید، بیان کرد: شهرستان پلدختر به مناسبت هفته بنیاد شهید برنامه‌هایی را برای اجرا پیش‌بینی کرده که از جمله آنها برپایی مراسم جلسات پرسش و پاسخ با محوریت روز شهید در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پلدختر و تجلیل از شهدای فرهنگی و دانش‌آموز است.

 

وی به دیگر برنامه‌های این هفته اشاره و خاطر‌نشان کرد: تجلیل از فرزندان شاغل شهید در آموزش و پرورش، غبارروبی قبور مطهر شهدا، غرس نهال به نام و یاد شهید، سرکشی و دیدار با خانواده‌های شاهد و برگزاری همایش پیاده‌روی عمومی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته است.

 

فرماندار پلدختر گفت: حرکت در مسیر شهدا روحیه انقلابی جامعه را تقویت می‌کند، چرا‌که امروز ما هر چه داریم مرهون ایثار و جانفشانی شهدا است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات