معاون استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: مسئولان اجرایی منابع ملی و استانی را در راستای اجرای طرح‌های غیرکارشناسی هزینه نکنند و مدیران اجرایی که اعتبارات را در طرح‌های مشکل‌دار استفاده کنند، باید جوابگو باشند.

به گزارش لرستان خبر، محمد اصلانی ظهر امروز در جلسه شورای فنی استان اظهار داشت: مسئولان اجرایی منابع ملی و استانی را در راستای اجرای طرح‌های غیرکارشناسی هزینه نکنند.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که منابع اعتباری باید در جای مناسب و به نحو مطلوب هزینه شود، افزود: مدیران اجرایی که اعتبارات را در طرح‌های مشکل‌دار استفاده کنند، باید جوابگو باشند.

 

معاون امور عمرانی استاندار لرستان با بیان این‌که نواقص و کم‌کاری طرح‌ها توسط شورای فنی استان بررسی می شود، عنوان کرد: باید مسئولان مربوطه در راستای ارتقای کمی و کیفی طرح‌های عمرانی همکاری لازم را با شورای فنی داشته باشند و نسبت به اجرای مصوبات آن اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: مسئولیت اصلی مشکل در اجرای طرح‌های عمرانی بر عهده کارفرما است و در این زمینه هیچ‌گونه خطا و کوتاهی موردقبول نیست.

 

اصلانی با اشاره به این‌که در لرستان مشکل مصالح وجود ندارد، بیان کرد: کم‌کاری در اجرای طرح‌های عمرانی از سوی مسئولان امر نظیر مدیران، کارفرمایان و پیمانکاران پذیرفته نیست چرا‌که بهترین و مرغوب‌ترین مصالح ساختمانی در استان لرستان تولید می شود.

 

وی خاطر‌نشان کرد: کارفرمایان در انتخاب تیم اجرایی خود باید دقت کنند و پیمانکار توانمندی را به کار گیرند چرا‌که سال آینده باید شاهد ارتقای چشمگیر طرح‌های عمرانی در استان باشیم.

 

معاون امور عمرانی استاندار لرستان به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مهندسان ناظر اشاره کرد و گفت: شهرداری‌ها موظف هستند تا زمانی که تأییدیه استاندار آسانسورها در هر طرح صادر نشده باشد، پروانه ساخت طرح‌ها را صادر نکنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات