رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد مطرح کرد

لرستان خبر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: نمایشگاه بهاره بروجرد از 18 تا 28 اسفند‌ماه با ارائه محصولات تولیدی کارخانجات شهرستان بروجرد در حال برگزاری است.

به گزارش لرستان خبر، محمدمهدی شریف‌طبع عصر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار داشت: نمایشگاه بهاره بروجرد از 18 تا 28 اسفند‌ماه در حال برگزاری است.

 

وی افزود: در این نمایشگاه محصولات تولیدی کارخانجات شهرستان بروجرد عرضه شده که این تولیدات محصولات پوشاک و خوراکی را شامل می‌شوند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد عنوان کرد: در این نمایشگاه 93 غرفه دائر هستند که اقلام ارائه شده در آنها با قیمتی نازل‌تر از قیمت بازار در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

 

وی با اشاره به استقبال مردم از خرید گوشت مرغ منجمد در این نمایشگاه، تصریح کرد: اقلام عرضه شده در این نمایشگاه شامل پوشاک، خشکبار، مواد پروتئینی و لبنیات است.

 

شریف‌طبع با اشاره به این‌که قیمت مرغ افزایشی ندارد، بیان کرد: با توجه به این‌که برخی افراد مرغ موردنیاز خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کشتارگاه‌ها خریداری می‌کنند بنابراین قیمت تمام شده آنها کمتر محاسبه می‌شود، به همین دلیل در برخی جاها قیمت مرغ بیشتر به نظر می‌رسد اما در کل افزایش قیمتی نداریم.

 

وی خاطر‌نشان کرد: در این مدت از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان و تعزیرات حکومتی بازرسی های مستمری  برای جلوگیری از تخلف انجام می شود.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: این نمایشگاه برای استفاده خانواده‌هایی که پاداش وعیدی خود را در روزهای پایانی سال دریافت می کنند، دائر است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات