فرماندار پلدختر:

لرستان خبر: فرماندار پلدختر گفت: در راستای ادامه روند اجرای این پروژه باید پیمانکار جدیدی انتخاب شود و با توجه به اهمال زیاد در این پروژه هیچ قصوری از پیمانکار جدید پذیرفته نمی‌شود.

به گزارش لرستان خبر، قدرت‌الله ترابی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران در پلدختر اظهار داشت: یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای احداث پروژه استخر پلدختر اختصاص یافت.

 

وی افزود: پروژه استخر پلدختر در سال 84 کلنگ‌زنی شده اما بعد از مدتی متوقف شد و در این مدت بیش از چهار پیمانکار به دلیل اهمال در روند پروژه تعویض شدند.

 

فرماندار پلدختر ضمن تأکید بر اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان، عنوان کرد: در راستای ادامه روند اجرای این پروژه باید پیمانکار جدیدی انتخاب شود و با توجه به اهمال زیاد در این پروژه هیچ قصوری از پیمانکار جدید پذیرفته نمی‌شود.

 

وی با اشاره به طولانی شدن زمان پروژه، تصریح کرد: با توجه به اعتبار اختصاص یافته و طولانی شدن پروژه مردم به ویژه جوانان از این اهمال کاری رضایت ندارند و جای هیچ قصوری نیست.

 

ترابی‌نژاد ضمن درخواست تخصیص اعتبارات به این بخش، بیان کرد: وزیر ورزش قول دادند که 700 میلیون تومان اعتبار به این پروژه اختصاص دهند که تا‌کنون عملی نشده است.

 

وی بر افتتاح پروژه استخر پلدختر در هفته دولیت تأکید و خاطر‌نشان کرد: اگر 700 میلیون تومان تخصیص یابد این پروژه به بهره برداری می رسد که این موضوع را در سفر آینده وزیر ورزش و جوانان پیگیری می‌کنیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات