استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: در راستای طرح توسعه لرستان و بین‌المللی کردن آن و مقاوم‌سازی باند پرواز و فرود هواپیماهای پهن پیکر در خرم‌آباد 53 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تا‌کنون 26 میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی این فرودگاه هزینه شده است.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند عصر امروز در گردهمایی ائمه‌جمعه لرستان در پلدختر اظهار داشت: سال 93 سالی موفق برای لرستان بود چرا که تلاش کردیم نرخ بیکاری تغییر کند.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که باید تلاش کنیم تا لرستان از جایگاه رتبه نخست بیکاری کشور خارج شود، افزود: امسال اعتبارات اختصاص یافته به استان لرستان معادل اعتبارات اختصاص یافته در سه سال اخیر است.

 

استاندار لرستان با اشاره به عزم دولت برای توسعه لرستان، عنوان کرد: در راستای رفع بیکاری در لرستان چهار هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

وی تصریح کرد: اعتبارات عمرانی استان لرستان در سطح کشور 65 درصد افزایش داشته است.

 

بازوند با اشاره به اختصاص یک هزار میلیارد تومان اعتبار به استان، بیان کرد: از مجموع اعتبارات اختصاص یافته به لرستان در حوزه اعتبارات ملی و 100 درصد در زمینه اعتبارات استانی جذب شده است که 787 میلیارد تومان از این میزان اعتبار تخصیص یافته است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: باید سالانه دو هزار و 600 میلیارد تومان از طریق بخش خصوصی برای توسعه استان جذب شود.

 

استاندار لرستان با اشاره به اختصاص 180 میلیارد تومان از سوی طرح بنیاد برکت به استان در سال 93، گفت: بنیاد برکت قول داده 300 میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری در سال 94 به لرستان هزینه کند.

 

وی به طرح فرودگاه خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: در راستای طرح توسعه لرستان و بین‌المللی کردن آن و مقاوم‌سازی باند پرواز و فرود هواپیماهای پهن پیکر در خرم‌آباد 53 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تا‌کنون 26 میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی این فرودگاه هزینه شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات