مدیر‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان:

لرستان خبر: مدیر‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: امسال پرداخت تسهیلات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان نسب به سال گذشته رشد 80 درصدی داشته است.

به گزارش لرستان خبر، علی آشتاب ظهر امروز در حاشیه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال پرداخت تسهیلات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان نسب به سال گذشته رشد 80 درصدی داشته است.

 

وی با اشاره به برگزاری 14 جلسه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، افزود: در طی این جلسات 177 طرح با 250 مصوبه به تصویب رسیده است.

 

مدیر‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: 350 میلیارد تومان اعتبار در راستای اجرایی شدن این طرح‌ها نیاز است که تا‌کنون 81 میلیارد و 200 میلیون تومان به 104 طرح پرداخت شده است.

 

وی ضمن تأکید بر پرداخت کامل این تسهیلات، تصریح کرد: در صورتی تسهیلات مورد نیاز این طرح‌ها به طور کامل پرداخت شود، یک هزار و 324 فرصت شغلی جدید ایجاد و سه هزار و 929 فرصت شغلی فعلی تثبیت می‌شود.
آشتاب با اشاره به این‌که 492 واحد تولیدی در استان تقاضامند بهره‌مندی از معافیت بیمه‌ای ماده 80 بودند، بیان کرد: تعداد یک هزار و 239 کارگر و 416 واحد تولیدی از مزایای این معافیت‌ها بهره‌مند شدند.

 

وی خاطر‌نشان کرد: در طی 10 ماهه امسال بر اساس بازرسی‌های انجام شده 19 هزار و 692 فرصت شغلی تثبیت و به همین تعداد از بیکاری کارگران جلوگیری شد.

 

مدیر‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: استمهال بدهی 122 واحد کارگری، شناسایی و اخراج 35 نفر اتباع خارجی غیرمجاز و جایگزینی 25 نیروی بومی از دیگر اقدامات انجام شده در این کارگروه است.


 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات