رئیس صنعت معدن و تجارت لرستان:

لرستان خبر: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان گفت: در قالب تفاهم‌نامه‌ای میان صنعت معدن تجارت، تعاون کار رفاه اجتماعی و صندوق مهر امام رضا (ع) مقرر شده است بیش از پنج میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار به این طرح‌ها پرداخت شود.

به گزارش لرستان خبر، قدرت‌الله ولدی ظهر امروز در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: 67 طرح در راستای دریافت تسهیلات اجرایی به دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان ارسال شده است.

 

وی افزود: از مجموع این طرح‌ها 16 طرح مربوط به خرم‌آباد، 17 طرح مربوط به بروجرد، 9 طرح مربوط به دورود، پنج طرح مربوط به سلسله، پنج طرح مربوط به ازنا، سه طرح مربوط به کوهدشت، دو طرح مربوط به دلفان، چهار طرح مربوط به الیگودرز و یک طرح مربوط به پلدختر است.

 

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در قالب تفاهم‌نامه‌ای میان صنعت معدن تجارت، تعاون کار رفاه اجتماعی و صندوق مهر امام رضا (ع) مقرر شده است بیش از پنج میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار به این طرح‌ها پرداخت شود.

 

وی با اشاره به موافقت پرداخت تسهیلات به 62 طرح، تصریح کرد: میزان ضمانت اجرایی و اشتغال‌زایی این طرح‌ها بر اساس تسهیلات خرد این طرح‌ها تقریبا" قطعی است.

 

ولدی با ابراز تأسف از این‌که فرشبافان لرستانی براساس نقشه شهرهای دیگر فرش می بافند، بیان کرد: در راستای تعیین وضعیت نقشه فرش لری با اداره مدیریت فرش کشور تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده و در سفری که مسئولان این اداره در اردیبهشت سال اینده به لرستان دارند، تأیید نهایی می‌شود.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات