مدیر‌کل بازرسی استانداری لرستان:

لرستان خبر: مدیر‌کل بازرسی استانداری لرستان گفت: بر اساس بازرسی‌های انجام شده در سال گذشته 80 درصد برنامه‌های اجرایی با محوریت اقتصاد مقاومتی کار کارشناسی نشده بودند و 20 درصد برنامه‌های ارائه شده نیز با شعار سال و اقتصاد مقاومتی متناسب نبودند.

به گزارش لرستان خبر، مهران علی‌پناه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع یکی از برنامه‌های مهم انجام شده در سال گذشته بوده است.

 

وی افزود: در راستای این امر و جلب رضایت عمومی مردم 32 تیم نظارتی تشکیل شد که به تدریج روند ملاقات‌های مردمی از جلوه مطلوبی برخوردار شد.

 

مدیر‌کل بازرسی استانداری لرستان عنوان کرد: بر اساس بازرسی‌های انجام شده در سال گذشته 80 درصد برنامه‌های اجرایی با محوریت اقتصاد مقاومتی کار کارشناسی نشده بودند و 20 درصد برنامه‌های ارائه شده نیز با شعار سال و اقتصاد مقاومتی متناسب نبودند.

 

وی ضمن تأکید بر لزوم کاهش فاصله میان عملکرد مدیران اجرایی استان و استاندار لرستان، تصریح کرد: استان لرستان در آغاز کار مدیریت ارشد استان تا‌کنون تحولات زیادی در مسیر توسعه داشته است.

 

علی‌پناه بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده، مشخص شد برخی مدیران اجرایی در نشریات مختلف اقدام به چاپ رپورتاژ کرده‌اند که پیگیری و تحقیق در این زمینه انجام می‌شود.

 

وی خاطر‌نشان کرد: امسال فرمانداران شهرستان‌های استان باید گزارش‌های فصلی خود را در زمینه‌های مختلف به بازرسی استانداری ارائه دهند.




 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات