رئیس تعاون کار و رفاه اجتماعی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: در راستای گرامیداشت مقام کارگر، از کارگران نمونه و پیشکسوتان جامعه کارگری تجلیل می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، کامران فرشید عصر امروز در جلسه برنامه‌‏ریزی برنامه‌‏های هفته کارگر در این شهرستان، اظهار داشت: حضور فعال کارگران در عرصه تولید و صنعت به عنوان ستون اصلی جامعه، پیشرفت همه‌جانبه کشور را رونق می‌دهند.

 

وی به نقش کارگران در عرصه‌های مختلف حمایت از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: کارگران در حمایت از امام خمینی (ره) در پیروزی از انقلاب اسلامی و به هنگام تجاورز دشمن با حضور در هشت سال دفاع مقدس نقش پررنگی را داشتند.

 

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بروجرد عنوان کرد: امروز کارگران با توانمندی خود در عرصه کار و تولید چرخ تولید کشور را به جلو می‌رانند و نقش آن ها را نمی‌توان در زمینه‌های خدماتی و تولیدی کشور انکار کرد.

 

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته کارگر، تصریح کرد: غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌‏های معظم شهدا، دیدار جامعه کارگری با امام جمعه شهرستان، شرکت در نماز جمعه و دیدار با پیشکسوتان جامعه کارگری و تجلیل از آ‌نها از جمله برنامه‌های این هفته است.

 

فرشید بیان کرد: تجلیل از کارگران نمونه، دیدار و حمایت از زنان سرپرست خانوار، معرفی اماکن تفریحی و فرهنگی به جامعه کارگری و اجرای برنامه‏‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و مذهبی از دیگر برنام‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که در اسرع وقت کارگران نمونه توسط کارفرمایان و مدیران کارخانجات تعیین شوند، خاطر‌نشان کرد: ابتکار عمل در طراحی، ابتکار، نوآوری و خلاقیت، تلاش در راستای مهارت‌آموزی، توانایی در حل مشکلات فردی و کاری، برقراری ارتباط مطلوب و بهینه با همکاران و وقت شناسی را از جمله مشخصات انتخاب کارگران نمونه برشمرد.

 

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: ادارات و سازمانهای زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در این هفته در راستای گرامیداشت مقام کارگر آذین‌بندی شوند.

 

وی به اهداف گرامیداشت این هفته اشاره کرد و افزود: ارج نهادن به مقام کارگر، حفظ رعایت شئونات اسلامی، رعایت نظم و دقت به عرصه تولید، ایجاد گسترش خلاقیت و ابتکار ناب از جمله اهداف این برنامه‌ها است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات