استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: استانداری لرستان در راستای توسعه شهرستان بروجرد و رفع موانع اجرای پروژه راه‌آهن بروجرد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و اعتبارات لازم برای تملک اراضی این پروژه تخصیص می‌یابد.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی عملیات طراحی و ساخت پروژه آنتن اتصالی راه‌آهن بروجرد به محور دورود خرم‌آباد اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها برای برون رفت از مشکلات استان ضروری است.

 

وی افزود: سال گذشته یک هزار و چهار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های لرستان اختصاص یافت که تا‌کنون 900 میلیارد تومان از آن معادل 88 درصد تخصیص یافته است.

 

استاندار لرستان ضمن اشاره به پروژه راه‌آهن بروجرد، عنوان کرد: استانداری لرستان در راستای توسعه شهرستان بروجرد و رفع موانع اجرای پروژه راه‌آهن بروجرد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و اعتبارات لازم برای تملک اراضی این پروژه تخصیص می‌یابد.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که مردم منطقه برای رفع موانع اجتماعی و پیشرفت این پروژه همکاری کنند، تصریح کرد: اجرای این پروژه یکی از زیرساخت‌های اصلی بروجرد است و امیدواریم با اجرایی شدن این پروژه و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان، مشکلات زیرساختی بروجرد مرتفع شود.

 

بازوند با تأکید بر این‌که به ثمر رسیدن پروژه ملی مستلزم مدیریت جهادی از سوی مسئولان است، بیان کرد: امسال 51 درصد اعتبارات مربوط به پروژه‌های حمل و‌نقل و 26 درصد اعتبارات استانی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

 

وی افزود: امسال اعتبارات اختصاص یافته به پروژ‌های زیرساختی و عمرانی استان نسبت به سال گذشته 65 درصد رشد داشته است.

 

استاندار لرستان رمز موفقیت استان را تحقق شهار همدلی و هم‌زبانی دانست و خاطر‌نشان کرد: با وجود اجرای پروژه‌های توسعه‌ای فراوان در استان توسط مؤسسه پارس، خواستار استقرار این مؤسسه در استان هستیم.


 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات