مدیرکل کمیته امداد لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: مهم‌ترین عامل در پایداری شغل‌های ایجاد شده در کمیته امداد، نظارت دقیق بر طرح‌ها است.

به گزارش لرستان خبر، ولیالله منتظری عصر امروز در بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی لرستان در خرم‌آباد اظهار داشت: مهم‌ترین عامل در پایداری شغل‌های ایجاد شده در کمیته امداد، نظارت دقیق بر طرح‌ها است.

 

وی ضمن تأکید بر الگو شدن نظارت دقیق در طرح‌های اشتغال‌زایی، افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری 38 ناظر فنی توانسته است در این زمینه اقدامات خوبی را ارائه دهد.

 

مدیر‌کل کمیته امداد لرستان عنوان کرد: در راستای ایجاد مشاغل کم‌هزینه و پایدار، تلاش برای توسعه مشاغل خانگی بستری مهم برای تحقق این امر است.

 

وی تصریح کرد: مشاغل خانگی یکی از منابع مهم درآمدی در خانواده‌های نیازمند است که کمیته امداد در زمینه استعدادیابی، مشاوره‌های شغلی، آموزشی شروع و در بحث پایداری نظارت بر طرح‌ها تلاش می‌کند.

 

منتظری بیان کرد: کمیته امداد لرستان در طی سال‌های اخیر توانسته بسترهای لازم برای توانمندسازی جامعه نیازمند را در زمینه اشتغال‌زایی فراهم کند و جزء دستگاه‌های برتر استان در زمینه اشتغال‌زایی شناخته شود.

 

وی خاطر‌نشان کرد: کمیته امداد با تعامل و همکاری با بانک‌های عامل و جذب تسهیلات اشتغال‌زایی توانسته موفق به ایجاد سه هزار و 883 طرح اشتغال‌زایی در استان شود که طراحی و اجرای سامانه نظارت هوشمند بر مشاغل یکی از اقدامات مهم این نهاد در این زمینه است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات