مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: طی 6 ماه آینده با توجه به پیگیری‌های انجام شده و نیز مشارکت بخش خصوصی 25 مرکز در استان که راکد بودند، فعالیت مجدد خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش لرستان خبر، علی آشتاب عصر امروز در دیدار تشکل‌های کارگری، کارفرمایی، کارگران و تعاون‌گران استان لرستان اظهار داشت: در سال گذشته در زمینه مشاغل خانگی 1264 مجوز صادر و جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی پرداخت شده است، افزود: در سال گذشته بیش از 80 میلیارد تومان به 104 بنگاه اقتصادی در استان پرداخت شده است.

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: در سال گذشته 25 مرکز در استان که طی 14 سال راکد بودند، با همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای تعیین تکلیف شدند.

 

وی تصریح کرد: طی شش ماه آینده با توجه به پیگیری‌های انجام شده و نیز مشارکت بخش خصوصی این 25 مرکز فعالیت مجدد خود را آغاز می‌کنند.

 

آشتاب با اشاره به تشکیل 214 تعاونی در استان، بیان کرد: در سال گذشته بیش از دو هزار واحد مسکن مهر به هم‌استانی‌ها تحویل شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام شده در سال 93 میزان حوادث در زمینه کار در استان 11 درصد و در زمینه حوادث ساختمانی 17 درصد کاهش یافته است.

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: دیدار با 50 خانواده شهید، توزیع بسته غذایی در بین بیش از 300 هزار نفر و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از دیگز اقدامات این اداره در سال 93 بوده است.

 

وی افزود: با توجه به برگزاری جشنواره کارآفرینی در استان لرستان، تا‌کنون بیش از دو هزار نفر در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات