معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:

لرستان خبر: معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: با وجود اقدامات خوب انجام شده، آینده خوبی را برای لرستان پیش‌بینی می‌کنیم و امیدواریم با شرایط موجود استان لرستان به نقطه مطلوبی دست یابد.

به گزارش لرستان خبر، محمود اسلامیان ظهر امروز در همایش تجلیل از کارگران نمونه استان لرستان در خرم‌آباد اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در استان لرستان وجود دارد این استان باید سهم بیشتری را در اقتصاد کشور داشته باشد.

 

وی افزود: با وجود اقدامات خوب انجام شده، آینده خوبی را برای لرستان پیش‌بینی می‌کنیم و امیدواریم با شرایط موجود استان لرستان به نقطه مطلوبی دست یابد.

 

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن تأکید بر این‌که باید از نگاه خوبی که در سطح بین‌الملل به ایران وجود دارد، استفاده کنیم، عنوان کرد: باید زمینه و بستر را برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در کشور فراهم کنیم.

 

وی تصریح کرد: باید در راستای گام برداشتن در مسیر توسعه بتوانیم با دنیا تعامل داشته باشیم و با وجود مشکلات فراوانی که در گذشته ایجاد شده است آن‌ها را حل و فصل کنیم.

 

اسلامیان بیان کرد: مردم ایران آزادترین مردم در منطقه هستند و تاز مانی که مردم نخواهند به توسعه اقتصادی دست یابند، این امر محقق نمی‌شود.

 

وی خاطر‌نشان کرد: ایران اسلامی برای نخستین بار بعد از 300 سال به این قدرت در منطقه رسیده است که یکی از دلایل مذاکره آمریکا با ایران همین قدرت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه است.
 

علی آشتاب، رئیس تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در این مراسم اظهار داشت: باید تفکر بسیجی را در تمامی جوامع در حال پیشرفت، ترویج دهیم.

 

وی افزود: تنها با تلاش کارگران می‌توان در مسیر توسعه و پیشرفت قدم گذاشت بنابراین باید در راستای پایان دادن به تبعات توسعه‌نیافتگی در لرستان در کمترین زمان از تمامی امکانات بهره ببریم.

 

رئیس تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با وجود پیشرفت‌های خوبی که توسط جوانان استان حاصل شده است در سال 94 تلاش می‌شود تا وضعیت استان رو به بهبودی پیش رود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات